Novi Django

Sa muzičkom rezonancom svog imena i svojim neodoljivim retro linijama, Django je skuter koji izgleda da ponovo piše istoriju više od polja vijeka kasnije: istoriju stila. Stojeći čvrsto na svojim 12 inčnim točkovima, Django projektuje sebe kao glavnog igrača sa zaobljenim stražnjim krilima sa usjecima za usisnike vazduha, sa svojim proširenim tijelom, retro komandnom tablom, štofom na sjedištu, ravnim odmorištem za noge i brojnim pretincima.

Tehničke specifikacije Django

Verzija 50 125
Motor 2-taktni 4-taktni
Radna zapremina (ccm) 50 125
Snaga motora (KS) 4,02 10,1
Hlađenje Vazdušno Vodeno
Mjenjač Automatski Automatski
Kočnice Disk / Doboš Disk / Disk
Broj sjedišta 1 + 1 1 + 1
Dužina (mm) 1944 1944
Visina sjedišta (mm) 770 770
Prednji točak 12" 12"
Zadnji točak 12" 12"
Komandna tabla Digitalna Digitalna

Osjeti njegovu prilagodljivost

Sa 24 dostupne boje, tri tipa retrovizora, sedam različitih sjedišta, svijetlim aluminijumskim ili hromiranim ukrasima i jedinstvenim svjetlosnim potpisom, Django je ekstremno prilagodljiv različitim ukusima. Sa skoro 118.000 kombinacija, svako može kreirati skuter koji mu odgovara.

Retro sreće modernizam

Django se poigrava sa kontrastima - njegov retro stil nasuprot moderne opreme sa dva efikasna i štedljiva pogona. Ne može se poreći njegov retro stil sa estetske tačke gledišta, ali istovremeno Django je skuter sa najmodernijom tehnologijom

Osjeti potpuno opremljen skuter

Uz izuzetno kvalitetnu završnu obradu, novi Django se ističe i korištenim materijalima, posebno osmišljenim dodacima, dobro izbalansiranim bojama i finesama.

Retro komandna tabla. Sa osvrom na legendarni 203, brzinomjer ima retro oznake konturne površine i kratku iglu pokazivača - kao iz 50-ih godina prošlog vijeka.

Sa niskom visinom, sjedište je pristupačno većini ljudi. Udobno i ukusno presvučeno kako bi odgovaralo izabranoj boji i temi.

Vozači će cijeniti veliko i ravno odmorište za stopala, ofarbano u istu boju kao i tijelo skutera, i zaštićeno ekegantnim trakama protiv klizanja, koji će spriječiti bilo kakvo pomijeranje nogu ili torbi usljed jačeg kočenja.

Synchro Braking Concept (SBC) je integralni kočioni sistem koji distribuiše snagu kočenja simultano na prednje i zadnje točkove, i distupan je na verziji od 125ccm.

Django je opremljen utičnicom od 12V u pretincu, kukama za torbe i velikim prtljažnim prostorom ispod sjedišta, dovoljnim za smještaj kacige. Tu je takođe i full-LED svjetlosni sistem.

Peugeot Django 50 i 125

Cijene dajemo na upit